Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 22:38   #38
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Generell studiekompetanse og studier eller yrkesfag og fagbrev?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg håper Hiawata velger noe som gjør ham lykkelig, og akkurat passe rik. Hvordan han kommer seg dit er ikke like viktig.

Enig i dette. Mine to barn har to akademikerforeldre, men det er virkelig ingen krise om de velger en annen vei. 16-åringen går på yrkesfag, som er ganske lurt når man har zero peiling på hva man vil her i livet. Bedre hun får seg fagbrev og en jobb mens hun lurer på hva hun vil. Studiekompetanse og høyere utdanning kan hun ta når hun faktisk vet hva hun vil.

Selv er har jeg en cand. Polit og en bachelor. Og jobber med noe helt annet. I retroperspektiv burde jeg nok ha ventet med å ta min høyere utdannelse til jeg hadde litt mer peiling på hva jeg ønsker å bli når jeg ble stor.

Alle kan ikke være akademikere, og så lenge man har er ærlig yrke, kan forsørge seg selv og familien sin og er lykkelig med det man gjør, så er det det viktigste.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat