Tråd: Leiebil USA
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-18, 20:40   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leiebil USA

Jeg kan jo starte med å dele erfaringer jeg husker i hvert fall

Vi booket tidligere med rabatt gjennom Eurocard, men finner det ikke igjen nå. Ca. kr 10.500,- for 21 dg. 7-seter brukt som 5-seter. Type Dodge Grand Caravan mulig? Godt med god bagasjeplass da vi er 5 stk. I år har vi fått samme type bil til ca. 7.500,- gjennom Hotels.com (som igjen bruker Cartrawler). Noen med erfaringer? Jeg må gå gjennom dette med forsikringer og om vi trenger å kjøpe noe ekstra.

Vi valgte å ta med beltestol til Minsten, da leie koster mye og vi ikke orket å måtte ut å kjøpe på nærmeste WalMart ved ankomst. Puttet setet i en stor bag.

Vi valgte å selv stå for bomkostnader og ikke bruke SunPass som bilfirmaene har satt opp i ruten på bilen (Florida). Vi ble tipset av en herlig, skravlesyk dame i en tollbu at vi må dra en spak til siden på brikken. Bilfirmaene jukser litt med de ved å sette spaken midt mellom. Da kan man ende med å betale dobbelt opp - for bruk av brikke og kontant.

Jeg må gå gjennom papirer fra i fjor kjenner jeg... Jeg husker ikke allverden

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat