Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 15:22   #46
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helt husmorhappy

Jeg så intervju med denne damen i en annen avis for ikke lenge siden også. Da ble det i debatten (nettmøte?) stilt spørsmål om hvordan man kunne være så heldig å nå igjennom på de lange ventelisten for tannlegestudiet, for så å la utdannelsen så og si ligge brakk. Det kostet visstnok samfunnet noe slik som 3 mill. å få en utdannet tannlege. Etter det har hun vært svært nøye med å poengtere at hun kun skal gjøre dette et par år til.

Jeg forstår fortsatt ikke at man vil melde seg så mye ut av arbeidslivet, og særlig ikke med et yrke som krever at man følger med, og det over lengre tid. Frivillig. Når det kommer til å være en rollemodell og et forbilde for jentene mine tror jeg like mye på det at far og mor deler det meste for å få hverdagen til å gå opp. Ikke at mor legger alt profesjonellt liv på hylla mens far starter firma. Rykte sier at mor ofte sitter veldig dårlig i det når slike løsninger er valgt over tid, særlig når far og mor ikke lenger vil dele seng.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat