Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-15, 15:55   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.443
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ei kul og stilig skalljakke til femteklassejente!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min, som ikke liker rosa, valgte seg en veldig rosa fra Stormberg i vår. Kjøpt på XXL. Lurer på om den kostet 599. Finnes også i en veldig fin mellomblå.

Er det den som heter Sirdalnes tro? Den ser fin ut! Jeg synes den rosa med gule glidelås er skikkelig knæsj og fin, men tviler på at jeg får henne til å gå med den. Men kan jo alltids håpe! Allværsjakkeprodusentene ser ut til å være veldig glad i rosa og lilla, så livet er enklere for jenter som liker dette. Ofte skiller fasongen også, slik at jakkene i farger hun liker er bredere over skuldrene og smalner nedover, eller er vide og posete, i stedet for rette eller lett innsvinget. Ser den Sirdalnes finnes i blå ja, og den ser fin ut, men er blurra ut fordi den ikke finnes på lager. Mulig den finnes i butikken da, men det gikk ikke an å sjekke det fra nett. Spørs om vi får ta oss en tur på xxl. Der har de også den Bergansjakka med store lommer.

På Stormberg sine nettsider har de ei som heter Sirdal som ser ganske lik ut, men den finnes ikke i den samme blåfargen. Men den grønne der ser skarpere og finere ut enn den på xxl. Der ser grønnfargen litt kjedelig ut. Vanskelig med netthandel ja.

.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat