Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-18, 10:33   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode, varme vinterjakker som ikke er for voluminøse?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Den har min datter også, og den er ikke klumpete.

At den hadde "riktig merke" var definitivt en annen fordel, særlig siden prisen var høyst overkommelig allikevel. Jeg mener jeg betalte rundt en 1000-lapp, men da var den på 30 %-salg. (Jeg aner ikke om dette er "riktig merke" på din side av byen, Polyanna, men jeg har en mistanke om at din datter ikke er altfor nøye med slikt.)

Jeg kjøpte den i USA i fjor. Jeg ante faktisk ikke at både Hollister og Abercrombie var en «greie» før jeg leste det her på FP. Jeg har bare sett på dem som rimelige klesbutikker med enkle og greie klær, lett tilgjengelig på alle kjøpesentre der borte.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat