Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-20, 14:10   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.542
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barna og sosial omgang

Guttungen (7.trinn) har vært ute og truffet flere venner. Jeg har ikke helt kontroll på hvem og hvor mange (tror han har noe jentegreier på gang, og svarer derfor unnvikende og med masse svada når jeg spør). Har gitt beskjed om ikke flere enn 5 samlet, men nå er reglene endret til 20, og de starter på skolen på onsdag, så nå gidder jeg ikke stresse med det. Minner han på avstandskravet, og at de ikke skal oppholde seg i butikker hvis de ikke skal kjøpe noe, og ikke ta buss.

Yngstejenta (7.trinn) har bare to hun treffer uansett, og ikke samtidig. De har fått være inne, men er mye ute av eget valg. De har ikke spist hos hverandre.

Eldstejenta (9.trinn) har ikke møtt så mange i det siste. Har ei venninne hun har gått tur med i marka noen dager, og en kompis som har vært inne her på besøk, men det er en stund siden nå. Hun har startet opp igjen med flere fotballtreninger i uka og får oppfylt mye behov for sosial omgang der. Jeg hadde latt henne møte flere venner om hun ville, maks 20, 1 meters avstand, slik retningslinjene sier. Hun hadde ikke fått ha 20 personer inne her da, da hadde det blitt vanskelig å holde 1 meters avstand til alle.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat