Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-20, 20:25   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farris bad evnt andre hoteller i Vestfold/Sør- Telemark?

Farrisrom er fine, man savner ikke balkong, synes jeg. Quality Langesund er bra for å bade, men anlegget har vært litt på sparebluss når vi har vært der, inkl. maten. Park i Sandefjord er kjempefint hotell, både rom og mat. De skal ha innendørs basseng, det har ikke jeg brukt. I Sandefjord om sommeren, sjekk ut konserter m.b. på Midtåsen, inkl flotte barneforestillinger med Mozart, musicals osv.

Quality i Tønsberg er også fint, de har basseng på taket. Vikinglaget rett utenfor døra på odden. Hadde rom mot brygga som var noe støy i helg, evt. kan man be om rom ut mot brannstasjonen. For å spise ute ville jeg gått ut av hotellet. Feks den første utafor døra, La Pergola. For skikkelig god mat, rusle gjennom byen til Stasjonen. Over bybrua finner dere Kverneriet med håndverksburgere, men kan være lurt å bestille bord, det er ikke plass til mange.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat