Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-20, 18:35   #687
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Fått en dustete timeplan for 10.klassingen til neste uke igjen. Ikke vært så verst siste 2 ukene. Ikke tilpasset de som bor langt unna og er avhengig av skolebuss egentlig. Skole fredag er blant annet 12-14 rydde og levere bøker før Hu mi sin gruppe. Sykkelverksted 12-14 på tirsdagen. Hvordan få med en sykkel som trengs å fikses til skolen når de bor i bussavstand? Og ikke da kan sykle på ødelagt sykkel som må fiksrs?

Onsdag skal de på sykkeltur hele dagen, men de må møte opp på skolen først. Jeg bor 3 km fra standen de skal på og ungene er hos meg til uka. Da. Oppmøtet på skolen med sykkel betyr at hun må sykle 1,2 mil til skolen før hunsykler 9 km tilbake til stranda. Jeg bor ikke i grei sykkelavstand fra skolen. Langt fra faren også, da burde de få møtes på halvveien til skolen hvor de allikevel må sykle forbi de fra byen.

Kan du ikke avtale med skolen? Her gjør de det, nettopp for å slippe at noen først må sykle langt til skolen, så tilbake igjen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv