Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-17, 15:30   #55
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Alle vet at det er alt servitører drømmer om. Bedre enn tips.

*ha* *ha* Ja, det skjedde med meg da jeg var servitør. Løp etter en kunde som hadde glemt dokumentmappen sin og jeg hadde sikkert dollartegn i øynene. Og da jeg ga han mappen fikk jeg masse takk - og så prøvde han å kysse meg! Jeg ble så sur. Dobbeltstraff - gammel gris og ingen penger! Men jeg må si at jeg selv ikke opplevde det som fælt. Jeg ble overhode ikke redd, dette var på lyse dagen og jeg kunne lett ha kommet meg unna uansett (han var full), han greide ikke å gjennomføre det han prøvde på og alle var på "min side"

Og slik at de tingene jeg husker. Selv om jeg har hatt noen ubehagelige episoder, så har jeg ikke opplevd at jeg har "funnet meg i det", omgivelsene har gitt meg skylden, eller at jeg har vært redd eller blitt skadet.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vel, Torgrim Eggen ser ut som en gammel gris, så jeg er ikke så overrasket.

Bra kontret!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat