Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-13, 11:20   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp søkes... - Storfamilie-syden-ferie

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det er også forskjell på de forskjellige stedene, det jeg liker med PC er at det ikke er stort, alt er markterrasse, lite problem å få solsenger, men samtidig tilgang til nye lekekamerater for ungene og underholdning. Har også vært på storfamilieferie i leid hus, og det er også hyggelig. Denne gangen har vi bestilt fly og leilighet selv når vi skal til PC, og spart ganske mye ift. hva vi betalte med Star Tour ifjor.

Ja det å bestille selv ser jeg er mye billigere.

Nå har jeg ikke erfaring med AI-charter fra så mange andre steder, men de to gangene vi har vært der har det ikke vært trengsel for solsenger, samt at man kan bestille leilighet inntil bassenget med et par egne solsenger om man vil, ikke trengsel ved maten og i det hele tatt veldig rolig og hyggelig stemning.

Å lage mat og å rydde er det kjedeligste jeg vet og det er nok det jeg hadde sett mørkest på ved å leie hus for hele storfamilien. Det å spise frokost når vi ville og ikke være avhengige av hverandre var også veldig godt. Skulle jeg leid stort hus med storfamilien ville jeg hatt veldig separate avdelinger og da blir det fort dyrt.

Men jeg skjønner at folk er veldig forskjellige.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat