Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-15, 19:39   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil male en vegg!

Jeg gikk til en fargehandler i vinterferien som var i forrige uke og sa at veggene var i refleksjon, at gulvet er vanlig eikeparkett og viste frem prøve av sofa. Jeg fikk god hjelp og butikkmannen var sikker på at jeg måtte ha en varm farge pga Reflekson og gulvfargen. Mot sofaen var kalde farger (som fabrikk) finest, men mot gulvet og de andre veggene sa han at fargen kom til å se blå ut, så jeg måtte velge en varm gråtone. Han dro frem litt ulike og vi kom i samarbeid ut med "Valmuefrø".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat