Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 17:47   #158
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg skjønner ikke hva dere som fleiper med dette mener om mannens ansvar jeg. Jeg er vant til at man sammen tar ansvar for måltider, trivsel rundt måltider og meny. Her skisserer HI at det ikke fungerer så bra hos dem, og jeg oppfatter at hun står alene mot tre som surver over meny og tid, hvorav mannen er den ene. Jeg klarer ikke synes det er ok jeg altså. Jeg hadde forventet at mannen min slutte å klage og var med på å ta grep for å løse dette.

Jeg skal gjerne lese over tråden igjen, men jeg finner ingen innlegg der HI skriver at hun er alene mot tre og at mannen klager.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat