Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 18:26   #159
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg skjønner ikke hva dere som fleiper med dette mener om mannens ansvar jeg. Jeg er vant til at man sammen tar ansvar for måltider, trivsel rundt måltider og meny. Her skisserer HI at det ikke fungerer så bra hos dem, og jeg oppfatter at hun står alene mot tre som surver over meny og tid, hvorav mannen er den ene. Jeg klarer ikke synes det er ok jeg altså. Jeg hadde forventet at mannen min slutte å klage og var med på å ta grep for å løse dette.

Mannen min klager ikke i det hele tatt. De gangene vi skal ha fisk (som er 1-2 ganger i uken), så går han seg en tur. Jeg er sliten av mat - logistikken. Det hadde løst 1 av flere problemer at han liker fisk. Men det trenger ikke dere fortelle meg. Jeg ser etter løsninger. Og da er ikke svar som : "det hadde jeg aldri godtatt" et konstruktivt løsningsforslag... mannen er gjerne med å komme med løsninger. Men iom at han ikke spiser fisk er liksom ikke han så lett å komme frem til løsninger sammen med.

Men det er igrunnen ikke alle her inne heller...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat