Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-16, 16:35   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regn-/allværsklær til junior?

Henger i tråden for tips.

Jeg har lovet hun på 10 år, at neste gang skal hun få tynt regntøy, som er litt enklere å pakke med seg, og ha med i sekken o.l.

Har selv et fra Norrøna, kjøpt på outlet, men det er altfor dyrt (og jeg fikk det i gave, ellers hadde aldri jeg hatt det selv heller), og det er altså et veldig godt regntøy, som er er tynt, og tar liten plass.

Tenker kanskje HH kan ha noe, eller Didrikssons vet jeg har, men er usikker på vannsøylen på deres, om det er litt lite.

Nå bruker hun en lang regnkåpe fra Swedemount, og høye Hunterstøvler til og fra skolen ved regn, og skal vi på tur, har hun allværsjakke fra HH, og allværsbukse fra Stormberg.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 07-02-16 kl 16:46.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat