Tråd: Hvilken iPad?
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-16, 14:32   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken iPad?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes iPad mini er passe stor, og at vanlig iPad er for stor. :bidrar: Eldste hadde forresten gammel og haltende iPhone og enda eldre iPad. Han valgte å spare til bare iPhone 6, og droppe ny iPaden. Han brukte den uansett ganske lite.

Ja, iPhonen blir definitivt brukt mest. Men hun ser en del TV på iPaden om kveldene. Jeg har også lurt litt på om minien er stor nok, men jeg føler liksom den blir litt liten i lengden? Sier jeg, som ikke eier en iPad engang, og som bruker telefonen til alt...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat