Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-18, 11:22   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lease bil i stedet for å kjøpe, erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg aner ikke hva som er lurt å gjøre, men vil bare melde at jeg digger vår Ford Smax. Og har hatt null krøll med den på fem år. Synes den ble disset sånn.

Jeg tror å ha en Ford er helt tipptopp hvis du er heldig og det ikke skjer noe med den. OM det skjer noe, så suger de hoppetau. Vi har dessverre fått en mandagsbil, og det er ikke til å TRO hvor elendige de er til å håndtere ting. Det er ikke de stakkarne på verkstedet sin feil, de lever under et tysk helvetesregime som gir dem null spillerom og helt håpløse, omstendige prosedyrer.

S-max, sånn på spekken, er en flott bil om man trenger 7-seter med 3 skikkelige seter bak (nesten alle de andre i den klassen har to seter og en strek imellom), og god størrelse på bagasjerommet, uten at det blir en hel flåte. Skulle bare ønske det var mindre krøll med den.

(Jeg er bra bortskjemt, da, som tidligere Toyota-eier)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat