Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-18, 10:33   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer jeg aldri til å lære å løpe?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Mens jeg altså har dette inderlige ønsket om å få til å løpe.

Jeg skjønner deg godt. Jeg var i gang med løping (eller, egentlig koselunting, jeg er på ingen måte rask) og kom dit at jeg likte det godt. Det var relativt raskt, enkelt og jeg fikk frisk luft og alenetid. Lett å måle progresjon. Men så fikk jeg en kneskade, og har fått temmelig klar beskjed fra ortoped at dette mest sannsynlig ikke er greia for meg. Så jeg må finne andre måter å trene på. Det har tatt tid å komme dit at jeg nå vil ha gode nok knær til å gå fjellturer, men ikke løpe som trening.



Og sånn er det jo bare. Alle kan ikke løpe. Alle kan ikke danse ballett. Alle kan ikke bli best i yoga.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat