Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-17, 10:09   #32
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Slik jeg ser det er forskjellen på Trump og Pence (og Cruz og de andre konservative kandidatene) at de sistnevnte tross alt handler ut fra et verdigrunnlag og en overbevisning. Man kan gjerne være gnistrende uenig i innholdet, men det dreier seg i det minste ikke bare om egen vinning, egen makt og eget ego, slik som det gjør med Trump.

Nettopp det at han er mest opptatt av egen vinning, makt og ego gjør at jeg ikke tror han blir sittende.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg tror han blir sittende, men jeg tror han kommer til å gå lei og blir mindre synlig etter hvert, og delegerer mer til andre. Sånn som man gjør når man har kjøpt opp et nytt selskap og er aktiv til å begynne med, før man går over til andre nye prosjekter.

Jeg tror også han kommer til å bli lei. Jeg tror han gjorde dette først litt for spøk og deretter for å bevise at han kunne. Vel, nå er han snart president og møter alt som gjør at han ikke kan ture fram akkurat som han ønsker. Jeg tror han kommer til å bli lei og finne en eller annen grunn til å gå av slik at han kan fortsette å være The Trump videre.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat