Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-18, 18:47   #654
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.611
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

«Alle» er så flinke til å gjøre ting med ungene sine synes jeg. Jeg er så utrolig døll der, det har jeg alltid vært. Har så mange sperrer som gjør alt så «vanskelig», selv om det ikke er det. Og det gruffer jeg over akkurat nå.

Jeg er ikke flink til det. Min sønn er heldig som har en stefar som er kjempeflink til det og faktisk liker det. Denne uka har vi vært alene hjemme og har hengt på Frognerbadet fordi da er jobben med aktivisering liten, han finner alltid et annet barn på ca samme alder og jeg kan sitte og se på...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv