Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-17, 11:58   #70
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Peptalk med gutta våre

Jeg har stadig fine samtaler med ungene mine om grenser og ikke minst om makt. Den makten de allerede har bare i lys av å være privilegerte, hvite og med utovertiss synes jeg er skummel. Derfor syns jeg det er viktig at de kan ta andres perspektiv, slik at de ikke blir sånne som trekker på skuldrene og ikke skjønner problemet fordi de aldri har kjent ulike stigma på kroppen.
Jeg synes Aleksander Schau sin twittertråd er fantastisk bra på mange vis, han tar for det første endelig et offentlig oppgjør når de interne oppgjørene han og flere med han har tatt bare har blitt feid under natten. Den viser også hvor vanskelig og komplekst det kan være å stå på sidelinja, hvordan kvinneforakt og trakassering blir bagatellisert og hvorfor en kampanje som #metoo er viktig og riktig.
Samfunnet vårt har mange utfordringer, vi kan ikje bare klage på det, vi må gjøre noe med det. Vi er samfunnet, det er vår forbanna plikt!

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat