Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-19, 00:59   #1
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelp! Engelsk bankkonto!?!

Jeg føler meg nesten som inni en Kafka-novelle, og håper at noen kan hjelpe: Vi skal på elbilferie til Skottland i sommer. Da må vi ha ladeabonnement hos Chargeplace Scotland. De godtar kun Direct Debit, og det funker kun med en engelsk(/skotsk/walisisk) bankkonto. For å få det må man bo i Storbritannia. Det finnes noen løsninger for EU-borgere, men de omfatter ikke Norge.

Er det noen her som
a) har klart å skaffe seg en engelsk konto fra Norge og har noen tips?
eller
b) har en engelsk konto og kan tenke seg å la meg betale for lading via den (gjerne med en god del påslag, eller andre typer gjenytelser)? Det er snakk om £30 først for å få ladekortet, og så maks noen hundrelapper i løpet av sommeren. Og jeg kan gjerne forhåndsbetale en tusenlapp eller noe sånt, slik at det ikke er noen risiko for å måtte ha noen utlegg.

Det er helt utrolig at noe så enkelt skal være så vanskelig...

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat