Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-19, 13:14   #200
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Jeg lurer på om folk er bevisstløse når de er på ferie?

Landet på OSL i går, samtidig med et eller flere store fly fra land hvor man må igjennom passkontrollen. Følgelig en veldig lang kø igjennom passkontrollen.

Flinke folk fra OSL roper
- "Over 18 år og pass fra EU/EØS følger grønn linje"
- "Barnefamilier eller borgere fra EU/EØS følger blå linje"
- "Alle andre rød linje" - ble ropt flere ganger på norsk og engelsk. Det var tydelig merket på gulvet og hang store skilt i taket.

Så begynner barnefamilier å storme frem på den grønne linjen, mulig mange kortvokste 18-åringer, men jeg syntes de så vesentlig barnsligere ut enn 18 år. Etter tilsnakk stilte alle seg tilbake på den Røde linjen, grensen mellom blå og rød ble veldig diffus og den blå linjen var nesten tom, så jeg spurte flere om de hadde norsk pass, for de så veldig nordiske ut, joda, alle hadde norsk pass, men de var ikke medlemmer av EU. Jeg sluttet å spørre og snek med god samvittighet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat