Tråd: Kvinnehat
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-17, 11:05   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnehat

Jeg har lest Nettavisens første innlegg om Lan som kjører og det andre om at de oppfordrer da virkelig ikke til hets og Hadias innlegg og kommentaren om "Ta deg en bolle". Jeg tviler virkelig på at Nettavisen er så naive at de ikke regnet med mange stygge kommentarer til Lan etter det første innlegget. Nåja, det var ikke det du spurte om.

Tror jeg vi noen gang får reell likestilling? Tja, ja, nei. På enkelte områder går det framover, men jeg synes det virker som om mange tror at likestillingen er kommet langt nok når de juridiske rettighetene er like og fatter overhode ikke at praksis hos deg, meg og "dem" må være på plass også. En ting er at idiotkommentarer av den typen Sandberg kom med, det er jo bare å gi en ørefik, offentlig viser hvor kort vi er kommet. En annen ting er at det at jeg nylig tenkte at en kvinne var vel lettkledd viser at jeg er f**n ikke 100 % på plass selv heller.

Ta barna fra foreldrene og oppdra dem i felles anstalter hvor alle får være slik de vil og kjønnspronomener ikke brukes og leker, kosedyr, klær osv. er i alle mulige farger og fasonger og stofftyper og alle velger fritt, ja da oppnår vi kanskje likestilling. Og opprør.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat