Tråd: Kvinnehat
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-17, 12:02   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehat

Jeg tror/håper at den oppvåkningen vi ser nå, om den ikke demper kvinnehatet, så gjør den at folk i det minste blir mer bekymret for om det kan bli konsekvenser når de trakasserer kvinner. Fattig trøst, men en slags trøst.

Min del av bransjen lanserte sin #metoo i går, og jeg registrerer at mennene jeg omgir meg med har blitt litt... stille. Litt snurt, kanskje, men også litt stille. Og det tror jeg er bra. Det er såpass sterke budskap som kommer frem nå at det krever litt ettertanke. Og vi er sterke sammen! Jeg tror det er utrolig, utrolig viktig at vi som nå er kvinner i den voksne generasjonen setter ned foten og demonstrerer solidaritet både i tale og handling.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat