Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 16:23   #320
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Har det slått deg at selv om man gikk ned i stilling, ville man fremdeles ikke fått fri disse dagene i noe særlig større grad enn før?

Mange vil kunne få til det, andre vil ikke, avhenger av jobbtypen selvsagt. Jeg ser den, men jeg vet om flere som har løst dette ved å jobbe redusert og ha en avtale med arbeidsgiver om hvordan reduksjonen skal tas ut.

Opprinnelig lagt inn av Katta

Jeg lurer forresten på hva en lærer egentlig tjener?

Ikke et entydig svar på det, avhenger jo helt av om man er lærer med lærerskole, har universitetsgrad, om man har hovedfag eller ikke etc. Relativt store forskjeller.
Jeg er lektor med opprykk, som er "høyeste tittel" i videregående skole, reduserte lønna mi med ca 1/3 da jeg gikk fra det private næringsliv, men er helt greit fornøyd med lønna i skolen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat