Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 09:08   #26
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Jeg forventer ikke at alle kan smøre langrennsski, men jeg synes skolen må kunne ha som utgangspunkt at de aller fleste kan det.

Ungene mine er med på skitrening. Der kjører de jevnlig enkle smørekurs for foreldre, og det er alltid tilbud om smørehjelp på trening og renn. De aller fleste ordner det selv, og de få som ikke fikser/rekker/gidder får hjelp slik at ungene deres slipper å gå på kjipe ski.

Selv er jeg en blåekstrasmører som skeier ut med Universalklister en sjelden gang. Mannen min har egen smørebod. Stor spenn i kompetansenivå altså.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat