Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-23, 18:28   #42
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.600
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Vanligvis bryr jeg meg ikke. Bare frem til 11. Juni pga sånn dytt.no ksmpanje på jobb. Når jeg er i mål på den såmål på den kampanjen så bryr jeg meg ikke lenger. Men det er jo irriterende at han få lett alltid har 15-20 k, rett nok har han vært på jentungen fotballtrening etc, mens jeg sliter meg opp over 10k mens jeg marsjerer foran tv (da vet jeg at den teller rett, da er armer og bein i balanse, og dessuten teller jeg til tider)

Bare for denne dytt greia vi jar en gang i året. Og mannen sier jeg bør bytte jobb pga den, for jeg kan bli litt aggrriv når jeg går 8000 skritt foran netflix og han kritiserer hviler program jeg velger (ikke noe jeg koser meg med. Noe som er litt sånn kombinasjon av puteflaut eller ieriter nde, i år har jeg sett "is love blind", da blir jeg irritert nok til å gå fort.)

Men, seriøst. Jeg vet han går mer enn meg. Men han går ikke 5000 når jeg går 3000 når vi går sammen!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat