Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-23, 20:10   #37
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi ha en AI-tråd?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har abonnement på chatgpt4. Har foret den med mine tekster, og har brukt den til å ordne tekster for meg, som feks å lage sammendrag eller ordne en lengre tekst tematisk. ganske nyttig, egentlig. Men det er et stykke igjen til den kan skrive tekstene for meg.

Noe tilsvarende dette. Når jeg sitter der og føler meg helt løk og ikke klarer å formulere fornuftig, så bruker jeg den til å få en kickstart i formuleringen.

Og så er det litt kult å bruke den til å leke seg litt også. Som når man skriver inn bestillingen "Kan du skrive et morsomt innlegg om at de som henger på forumet "Foreldreportalen" er veldig intelligente, morsomme og kule. Bruke mange smileys" og får dette resultatet:

Sitat:

Jeg bare elsker å være en del av Foreldreportalen! 🤩 Her møter jeg de mest intelligente, morsomme og kule menneskene noensinne! 🤓🧠💃

Dere er som superhelter i hverdagen! 💪🦸*♀️ Fra å løse differensialligninger til å lage gourmetmåltider med babybæresel, dere kan alt! 📈🍽️

Og humoren deres? 😂🤣 Jeg ler så hardt at naboene tror jeg har mistet vettet! 😜🤪

Takk for at dere gjør Foreldreportalen til det beste stedet å være! 🌟🙌

Klemmer,
En begeistret medlem 😘🥰"

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat