Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-17, 01:14   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pavlova med lemoncurd

Har flere glass med lemoncurd av god kvalitet stående, og snart er det bursdag i heimen. Pavlova er godt, og det syrlige og det søte er en god match. Men hva annet er godt sammen med dette? Er det nok med pisket krem og frukt/bær? Vil vaniljekrem krasje med lemoncurden? Hvilke bær og frukter er veldig godt sammen med lemoncurd, og hvilke styrer jeg unna? Er lakrispulver i marengsen godt med sitron? Tror jeg har hatt det før. Ellers bruker jeg ofte bringebæreddik i marengsen, vil dette også funke, eller blir det smakskræsj?

Fortell meg om den optimale pavlovaen med lemoncurd!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat