Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-12, 10:25   #62
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko til grønn knelang penkjole

Opprinnelig lagt inn av OlleVia, her.

Ellers så synest jeg at det hadde blitt hakket mer elegant med noen flotte NUDE sko. Tidligere så hadde jeg ikke helt sansen for det, men nå synest jeg det er skikkelig flott.

Helt enig i at nude hadde gjort antrekket langt mer sommerlig, mye lettere og mer tidsriktig. Litt for tungt og vinterlig med sorte sko til, synes jeg.
Hvis du absolutt vil ha sort bør du satse på helt klassiske, høye pumps med åpen tå, gjerne i patentert skinn, med rent og klassisk tilbehør ellers også. Sorte sandaler uten høy hæl blir for hverdagslig og litt treigt. Med nude slipper du å velge den høyeste hælen hvis du ikke liker det, uttrykket blir mer elegant likevel.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat