Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-17, 17:14   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hm, tok en test på "I form.no" og der ble jeg ekstrovert. Syntes mange av spørsmålene gikk mer ut på selvtillit ("må du øve deg før du snakker høyt til noen?") enn på ekstro-/introvert, og tror det var det som gjorde at jeg, noe feilaktig, mener jeg, fikk "diagnosen" ekstrovert.

Det er sånne tester jeg tror forvirrer mer enn de oppklarer. Men for meg, som introvert, så koster det meg langt mindre å stå på scene foran et hav med folk og snakke, enn å sitte i intime smågrupper og smalltalke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat