Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-17, 16:07   #55
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Floksas California-tråd

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Unnskyld for at jeg bryr meg igjen men hvordan har du fått booket flybilletter via Norwegian?
Utifra hva jeg finner ut så har de ikke lagt ut billetter til lengre enn hjemreise 24.mars?

Jeg skal seriøst regne på dette for ser at flybilletter er halvparten av hva jeg har søkt på tidligere om vi drar i påsken. 15tusen er mer overkommelig enn 32tusen for å fly over altså.


Har ikke booket enda. De er ikke sluppet. Jeg har bare prøvd meg fram og venter på at de skal slippe dem.....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat