Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-17, 16:05   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VGs artikkel om hvordan politiet opptrer for å avsløre pedofili

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.


Hvorfor er det dette som prioriteres, egentlig? Hvorfor er det i akkurat disse sakene det skal være akseptabelt for politi å bryte loven?

Jeg tenker det kan være et forsøk på å ta flest mulig, det er jo en effektiv metode å snike seg innpå folk ved å utgi seg for noen andre, og så fakke dem på den måten. Det er kanskje første gang politiet driver et helt nettsted for å ta brukere, men de har ofte gitt seg ut for pedofile selv for å ta folk, og det synes jeg er helt greit.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat