Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 13:13   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrekamper (hundeslagsmål, tyrefekting etc)

Det er vel to ulike typer etikk, tror jeg, uten at jeg husker helt hva de heter. Jeg er veldig "konsekvensetisk" av meg, og tenker at det viktigste er effekten av det man gjør, altså om man direkte eller indirekte bidrar til at dette får fortsette. I dette tilfellet kan jo spredning av saken (med den fæle filmen, for effekt) gjøre at flere får opp øynene for dette, og kan bidra til at det tar slutt, eller man sender en slant til en dyrevernorganisasjon eller gnåler på folk man kjenner fra det aktuelle landet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat