Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 09:35   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.120
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg har helt normale vipper fra naturens side, og etter at jeg begynte å komplettere mitt litt skrantende kosthold med tilskudd så har de faktisk blitt middels pluss. Med god og nylagt mascara så syns jeg de er skikkelig fine.

Jeg syns overdrevne extensionvipper (man ser det når de blir helt merkverdig lange) ser veldig rart og distraherende ut, og en del falske vipper ser VELDIG falske ut. Jeg syns det ser uharmonisk og distraherende ut. Men det er sikkert mange som bruker serum som bare går opp til noe som er innenfor normalområdet og da tenker jeg sikkert ikke på det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat