Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-18, 12:24   #84
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Den mentale belastningen" - gjelder dette i Norge?

Har dere felles kalender emd resten av familien? Vi har flere kalendere som vi deler. En for fellestiltak som heter Familie, en som heter Herremannen, en som heter Pelen og en som heter Pelenmannen. I tillegg har jeg og Pelenmannen en felles som ikke Herremannen ser og jeg har en privat (som ikke brukes mye, men f.eks. til overraskelser, julegaver etc). I tillegg har jeg en jobb som synkroniseres med kalenderen på jobb. Da har alle oversikt og Herremannen er også mye inne i kalenderen (han har skolering der) så alle har oversikten.

Når har keg en mann som organiserer mye og tar veldig mye av den mentale belastningen, men til dere som ikke gjør det, del kalender i mobilen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat