Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-18, 11:37   #13
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Byfolk på telttur trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg vil egentlig si at det dere har er telt til bare mann og barn. Det er reelt sett plass til færre personer i teltet enn de er laget for.

Foreløpig er ungene relativt små og tar liten plass, men dersom vi finner at dette er noe de virkelig liker/jeg kan leve med, så tenker jeg at vi bør ha ett litt større for lengre turer. Nå, mens Knøttet er så lita (3 år) blir det jo ikke lange turer, så da satser vi på at ett slikt holder litt.... I verste fall er broren min ihuga friluftsentusiast og har større telt å låne oss, men det blir litt i største laget igjen tror jeg...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat