Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-18, 13:15   #18
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Byfolk på telttur trenger tips!

Gode forslag alle sammen, takker så mye og tar gjerne mot mer!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... og så er det faktisk ikke bare fjas det der med å "ta med seg godt humør". Hvis man går inn i det hele med "jeg liker ikke dette og det kommer til å bli ukomfortabelt", så blir det kjipt, da, men hvis man klarer å være blid og optimist så blir det uansett mye bedre. Og hvis man bare skal være med fordi mannen maser og fordi det jo er viktig å være på tur med ungene, men man haaaaaater det og er sur, da kan man like gjerne bli hjemme, eller dra på andre type turer man faktisk liker.

Jeg er veldig god på å ta ting med godt humør (og grynte litt i skjegget ved en senere anledning.... )

Jeg tror jo faktisk dette kan bli veldig bra altså, og så er det litt at verdien og gleden ungene ser ut til å kunne få ved dette nuller ut min "misnøye" da...Jeg er jo voksen nok til å sette gleden deres (mann og barns) foran meg selv når de eneste innsigelsene jeg har er at jeg synes våte sokker og edderkopper er ille. Og det er viktig at de får med seg slike opplevelser også, om så ikke annet for å vite hva de eventuelt IKKE liker fremover. Det har også en verdi, tenker jeg.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat