Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 08:06   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalg i jeans?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har kontor i samme bygg som et senter, hvor de har både Carlings og en Levis-butikk. Kan sjekke om de har der hvis du vil?

Tusen hjertelig!

Det jeg ser etter, spesifikt: En fin blåfarge, mellomblå. Altså ikke helt lys og ikke helt mørk blå, men «vanlig» dongeriblå, liksom. 710, str 26 eller 27 i vidde. Er usikker her. Kjøpte 27 i svart, og den er bra, men mannen i butikken sa at mørke bukser er strammere enn lyse og at han anbefalte 26 hvis jeg skal ha en lysere. Jeg synes imidlertid 26 høres veldig smalt ut. I lengde må jeg faktisk ha 32, for det var mer enn langt nok i 710, selv om jeg bruker 34 i alle andre bukser.

Altså: 27/32, blå. Sånn ca.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat