Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-17, 10:03   #97
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Purk, skurk, sur agurk?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes også det var fryktelig lite penger. Men så tenker jeg også at dette er det de har klart å dokumentere og som de derfor kan ta hensyn til i rettsvesenet. For 21 års fengsel for å ha mottatt 680 000 kroner høres i overkant strengt ut (jeg er klar over at han er dømt for andre ting også).

Det må jo nødvendigvis dømmes beinhardt. Vi kan ikke ha en stat som på noen som helst måte tar lett på korrupsjon i politiet. Og det er ikke så mange andre preventive tiltak å spille på heller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat