Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-18, 10:59   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Trenger fin og billig taklampe!

Vi har den Ikea-kuppelen i gangen, riktignok en gammel modell med børstet stål i stedet for krom. Min litt mer framsynte mann enn meg foreslo at vi bør henge den opp på kjøkkenet for å se før vi eventuelt kjøper en til av samme sort. Det hadde jeg faktisk ikke kommet på.

Jeg synes det er vanskelig å se hvor mye lys lampen i gangen vil gi på kjøkkenet. Den lyset ikke veldig sterkt i gangen vår, men den henger inni en slags nisje, på en måte, og det kan være at pæra ikke er så sterk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat