Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-18, 12:52   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Operasjon Dagsverk - boikott eller ei?

Israel skulle ALDRI vært opprettet, det er det dummeste verden noensinne har gjort. Det handler ikke om mitt syn på jøder eller israelere, men min mening som samfunnsengasjert historiker.

Nybyggerpolitikken tjener ikke Israel til ære, absolutt ikke. Voldelige aksjoner, okkupere andres hus og land, kaste bestemødre og småbarn på gata, det er rett og slett brutalt og rått. Jeg har selv sett palestinske småbarn bli angrepet av voksne israelere på vei til skolen i Jerusalem og sett hvilken jobb White Helmets måtte gjøre hver dag for å forsøke å geleide disse barna trygt gjennom check pointene. Det er helt uakseptabelt! Og man er ikke antisemitt om man påpeker dette, bare så det er helt klart.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat