Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 09:35   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endring i abortloven?

Jeg kjenner at jeg er eitrendes forbanna på Solberg, både pga retorikken, om at Hareide bedriver maktspill, hva gjør hun selv da liksom?
I tillegg så kutter hun i støtten til de familiene som må "ofre" seg for at vi ikke skal ha et sorteringssamfunn, samtidig så vil hun ikke ha sorteringssamfunn, men det er den enkelte person som skal bli personlig økonomisk taper på å bære frem et barn slik at samfunnet skal kunne klappe seg selv på ryggen og si at se så flinke vi er som ikke sorterer vekk de sjukeste blant oss.
Jeg undres litt på om vi burde sluttet med MMR vaksinen slik at vi fikk litt flere med Rubella-syndrom også, og kanskje noen med hjerneskade etter meslingsykdom? Og kanskje bare halvparten av gravide kvinner skulle fått lov til å ta folat, slik at vi sikrer oss at vi har noen som blir født med ryggmargsbrokk?

Jeg er skikkelig frustrert.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat