Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-16, 19:08   #287
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe"

Jeg synes tvert i mot det er kjempelett å lese det nokon skriver - helt tydelig og ryddig. Og ingen steder er det vel definert at en ikke skal ta med personlige erfaringer i en prinsippdebatt? I Nokon sitt tilfelle er det et fint bidrag til debatten den kunnskapen hun tar med seg her.

Du tar vel med deg dine erfaringer som lege du også, Esme?

Og "stråmansstaktikk så det holder" er en drøy og usann beskyldning. Nokon, som flere andre, diskuterer i hvor stor grad uførhet går i arv - det luftes ulike meninger og innfallsvinkler til tematikken. Jeg ser ikke et eneste halmstrå.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat