Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 21:04   #50
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.777
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg aner faktisk ikke hvor mye vi spiser. Det avhenger av hva det er vi kjøper inn, rett og slett. Kjøper vi en kilo smågodt, spiser vi en kilo smågpdt. Stort sett velger barna seg tre "ting" hver, gjerne av ekstrem-e-slaget. Da går det en-to poser Haribo-godis på deling på mannen og meg, kanskje velger jeg et gullbrød fremfor gummigodis. Mannen spiser ofte en pose saltstenger i løpet av helgen. Kjøper vi potetgull er det en pose på deling på barna og meg, men det kan være alt fra de minste posene til en av de store 300 grams Maarudposene. Vi spiser som oftest bare i helgen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat