Tråd: Mat i bursdag
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-19, 01:08   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mat i bursdag

Vi lagde taco sist vi hadde bursdag, det var veldig populært. Min far som mente at han ikke likte taco etter en fiasko på 90-tallet med typisk taco-kit ble omvendt til en tacoelsker. Jeg skjærte opp ulike grønnsaker i forveien og det eneste jeg gjorde rett før var å steke kjøttdeig og kylling og varme lefsene.

Ellers har jeg ofte gått for ting som gryter eller supper der jeg lett kan lage det til i forveien. Tysk ostesuppe eller chili con carne har vært av favorittene. Lasagne har også vært populært.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat