Tråd: Barnebøker?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 14:16   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg forsøkte meg med Mio min Mio etterpå, men da hadde nok HE fått sin dose med skumle riddere, for den vil han ikke høre om i det hele tatt.

Hvor gammel er HE? (samler opplysninger så jeg vet sånn ca når jeg kan introdusere skumle riddere).

Jeg likte heller aldri Mio, min Mio. Uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det var.

Jeg husker at stefaren min pleide å lese Agaton Sax for meg når jeg var liten. Han leste med sånn spesiell hemmelig agent-stemme. Ingen andre kunne lese Agaton Sax for meg, fordi de greide ikke å lage riktig stemme. Tror han skal få lese dem for Lille B også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat