Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-14, 20:47   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Triumph Chic Desire er min favoritt. http://www.bou-doir.de/WebRoot/Store...0133_OCV22.jpg

Den er behagelig på, lager fin form og er glatt og t-skjortevennlig. Mange bh-er er jo så pene i seg selv med blonder og avanserte deler og sømmer, men så er de ikke fine under klærne. Nå ble jeg plutselig redd for at "min" ikke fins lenger, kanskje jeg må lete og hamstre.

Det gjelder jo å finne en modell som virkelig sitter pent på akkurat deg. Syns ofte jeg må prøve tjue stykker før jeg finner noe jeg blir helt fornøyd med. Men jeg er kanskje veldig sær på bh-er og veldig bestemt på akkurat hvordan de skal sitte.


Sist redigert av Filifjonka : 20-07-14 kl 20:55.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat