Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-16, 21:40   #24
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet

Vi har vært mye på ferie i varmere strøk. Med charter. Kun en gang vi hadde litt maur på kjøkkenet. Men de roet seg da vi ble obs på de, og flinkere til å ikke ha noe som helst tilgjengelig for de.

Jeg er ikke enig med deg her Niobe. Når man betaler 50 000 for en ferie for 4stk, så syns jeg faktisk man kan forvente at de rydder opp i dette. Og evt får en kompensasjon i ettertid om det tar tid å få ordnet opp i det. Ja, det er mye dyr i varmere strøk. Og de har ikke den samme byggtekniske standarden som her hjemme. Vi har hatt maur inne i huset vår vi også altså. Det er ikke det.

Men dette synes jeg reiseselskapet skal ordne opp i snarest. Evt flytte dere til et annet hotell til de får kverket de som har inntatt leiligheten deres nå. Kan ikke se for meg at det er spesielt sunt å oppholde seg der det nylig har blitt sprøytet mot insekter. Ei natt et annet sted mens skadedyrkfolk tar seg av utøyet tror jeg jeg hadde satt pris på.

Sørg for dokumentasjon og bekreftelse fra reiseselskapet på at dere har vært i kontakt med de.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat