Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-16, 23:07   #27
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet

Hyggelig at dere er engasjert på våre vegne!

Jeg har klaget skriftlig til Ving og fått svar om å kontakte deres person på stedet med Div info om hvordan.

Vi har vært på farten i hele dag og nettopp kommet hjem, derfor vet jeg ikke om de har fulgt opp. Jeg sjekket dog den utsatte plassen med én gang jeg kom hjem og da var det fritt for dyr ihvertfall. Men vet ikke om det er tilfeldig og om de er tilbake i morgen. Jeg skulle ønske at hotellet uoppfordret ga tilbakemelding om tiltak, det savner jeg. Jeg kommer til å høre med dem i morgen.

Jeg er delvis enig i at man må forvente litt bugs i varme strøk. Jeg har vært på utallige turer og ikke opplevd tilsvarende som dette. På Rhodos hadde vi maur på badet daglig, uten at jeg klagde. 10-15 maur på vasken tørket jeg bort selv, hver dag.

Dette ble så mye at jeg ikke orket, og det ble bare fler og fler mens vi spiste lunsj. Og det er rett ved senga til eldstemann. Og ikke er jeg særlig lysten på å sove i den gassen hver natt heller.

Og jeg synes at er selskap skal levere. Jeg synes ikke man skal sitte uten tilgang på rommet sitt 1-2 timer daglig. Da må de tette hullet, stenge rommet, kompensere, eller noe annet altså. Om dette er er stort problem generelt på hotellet, så mener jeg de må la være å fullbooke, ha noen rom i reserve. Ett eller annet.

(Og det er Cala Bona, for den som spurte) Supert her ellers, altså.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat